Jeżeli produkt nie podlega serializacji lub został dostarczony przed 9 lutego 2019 r. NALEŻY WYDAĆ go pacjentowi i NIE NALEŻY wypełniać dalszej części Listy kontrolnej.

Jeśli błąd nie wynika z niepoprawnego działania użytkownika końcowego i/lub z opisu błędu wynika, że jest on spowodowany brakiem kodu produktu - GTIN lub NTIN lub PC, użytkownik wypełnia i wysyła do PLMVO załącznik nr 1 w formie elektronicznego formularza, który jest dostępny poniżej. Użytkownik automatycznie otrzymuje potwierdzenie odbioru zgłoszenia.

W sytuacji, kiedy kod produktu znajduje się w bazie PLMVS informacja o alercie przekazywana jest bezpośrednio do PLMVS oraz podmiotu odpowiedzialnego - nie należy wypełniać i wysyłać załącznika nr 1.

Pełną informację na temat przewodnika postępowania w sytuacjach związanych z alertami znajdą Państwo pod linkiem https://www.nmvo.pl/pl/aktualnosci/alerty-przewodnik-postepowania

Sprawdzenie poprawności działań będących po stronie użytkownika końcowego.



W przypadku stwierdzenia niepoprawnych działań po stronie użytkownika należy usunąć przyczynę błędu i ponownie zeskanować kod.
W przypadku:
  • stwierdzenia poprawności działań użytkownika końcowego i
  • braku w bazie PLMVS kodu produktu w skrócie opisanego jako: GTIN lub NTIN lub PC
należy wypełnić poniższy formularz.

W sytuacji, kiedy kod produktu znajduje się w bazie PLMVS, informacja o alercie przekazywana jest bezpośrednio do PLMVS i podmiotu odpowiedzialnego i nie należy wypełniać i wysyłać poniższego formularza.

Zgłoszenie alertu:






Falsification of medicinal products

In recent years the pharmaceutical market has faced the rapidly growing and dangerous phenomenon of falsification of medicinal products.

READ MORE

Join us

We invite all persons interested in working with the National Medicines Verification System Foundation to send their applications via e-mail.

READ MORE

Contact us

Ul. Stępińska 9
00-739 Warszawa

biuro@nmvo.pl

+48 22 398 92 83

READ MORE